Hankook i-Flex guma bez naplatka i ispune zrakom

Inovativno rješenje iz tvrtke Hankook
Nakon Michelina i Bridgestonea Hankook je također predstavio svoj novi proizvod – gumu bez zraka i naplatka nazvanu Hankook i-Flex. Ova guma smanjuje rizik od nezgode prilikom gumidefekta. U početku su ovakve gume proizvodili za vozila koja su se koristila na mjesecu, a onda ih je Američka vojska počela upotrebljavati i za druge svrhe. Hankook je prvi ove gume pustio na šire tržište.
Stručnjaci u Hankooku kreirali su ovaj izvanredni proizvod od mješavine različitih guma. U usporedbi s uobičajenim gumama i-Flex guma je manja, pa osigurava udobniju vožnju i manju razinu buke. Povrh svega, i-Flex je proizveden od 95% reciklažnog materijala, što predstavlja veliki doprinos zaštiti okoliša.
Proizvođač je na izložbi u Frankfurtu 2013. godine predstavio ovu gumu zasad samo kao koncept. Dimenzije su joj 155/590R14, i to zato što nije prstenastog oblika nego joj je unutrašnjost u potpunosti ispunjena. Hankook nije htio izaći u javnost s informacijama kada bi mogla početi masovna proizvodnja.
U Mađarskoj Hankook radi i na razvoju drugih proizvoda. Između ostalog spomenimo razvoj tehnologije eMembrance s kojom se srednji dio gazne površine koristi isključivo kod velikih brzina. Na taj se način osigurava najbolje prianjanje uz podlogu i rukovanje vozilom. Kod manjih brzina ova guma ima minimalan kontakt s cestom, što smanjuje otpor i potrošnju goriva.
Stručnjaci u Hankooku kreirali su ovaj izvanredni proizvod od mješavine različitih guma. U usporedbi s uobičajenim gumama i-Flex guma je manja, pa osigurava udobniju vožnju i manju razinu buke. Povrh svega, i-Flex je proizveden od 95% reciklažnog materijala, što predstavlja veliki doprinos zaštiti okoliša.
Proizvođač je na izložbi u Frankfurtu 2013. godine predstavio ovu gumu zasad samo kao koncept. Dimenzije su joj 155/590R14, i to zato što nije prstenastog oblika nego joj je unutrašnjost u potpunosti ispunjena. Hankook nije htio izaći u javnost s informacijama kada bi mogla početi masovna proizvodnja.
U Mađarskoj Hankook radi i na razvoju drugih proizvoda. Između ostalog spomenimo razvoj tehnologije eMembrance s kojom se srednji dio gazne površine koristi isključivo kod velikih brzina. Na taj se način osigurava najbolje prianjanje uz podlogu i rukovanje vozilom. Kod manjih brzina ova guma ima minimalan kontakt s cestom, što smanjuje otpor i potrošnju goriva.